فعالیت ۲۷۰ مرکز تحصیلی تربیتی بهزیستی برای کمک داوطلبان کنکور

کارشناس مسئول خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۲۷۰ مرکز تخصصی تحصیلی تربیتی در کشور خبر داد و گفت: این مراکز که تحت نظر سازمان بهزیستی فعالیت دارند می‌توانند در انتخاب رشته به داوطلبان کنکور کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایرنا، «لیلا کریمی فرشی» کارشناس مسئول خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی کشور، افزود: همچنین حدود ۱۹۳۳ مرکز مشاوره عمومی در کشور فعالیت دارند که در اکثر آنها مشاور تحصیلی نیز فعالیت دارند.

وی از داوطلبان کنکور خواست تا برای پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنند و گفت: متاسفانه در این شرایط عده‌ای در فضای مجازی و با تبلیغات می‌خواهند درباره انتخاب رشته داوطلبان کنکور مشاوره بدهند در حالیکه باید از سازمان بهزیستی کشور مجوز داشته باشند.

کارشناس مسئول خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی کشور، یادآور شد: داوطلبان کنکور برای آگاهی از مراکز معتبر می‌توانند به سایت بهزیستی مراجعه کنند یا اینکه برای مشاوره اولیه با ۱۴۸۰ تماس بگیرند تا برای مشاوره‌های تخصصی‌تر به مراکز معتبر ارجاع داده شوند.

به گزارش ایرنا، نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰ دهم مرداد ماه جاری در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

با احتساب پذیرش با آزمون و بی آزمون سال ۱۴۰۰ تعداد یک میلیون و ۹۰ هزار نفر پذیرفته می شوند.

 آزمون سراسری ۱۴۰۰ در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه با رقابت بیش از یک میلیون و ۱۹۴ هزار داوطلب برگزار شد.

کد خبر 41466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =