سلامت فکری و فرهنگ جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

مدیرکل بهزیستی گلستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سیدمهدی حسینی در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل بهزیستی استان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب ۱۷ مرداد روز خبرنگار را فرصتی ارزشمند وگرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند دانسته و باردیگر مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش‌های خستگی ناپذیرخبرنگاران بویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار و دستاوردهای سازمان بهزیستی درشرایط ویژه جامعه و شیوع کرونا سعی و تلاش فراوان داشته‌اند اعلام داشته وخبرنگاران را براستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی می‌دانم.

خبرنگاران در واقع تصویرگر زمان خویش هستند چراکه همواره در عمق جامعه زندگی کرده و سلامت فکری و فرهنگی هرجامعه ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها می‌باشد.  

براستی که رسالت اصحاب خبرو رسانه بسیار خطیرو حساس است چنانچه پیامبرخدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق رابگو و دراه خدا از ملامت و هیچ ملامتگری نهراس» از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگارن عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکار فرهنگی بدانیم و قدردان آن باشیم.

امید است با استعانت و توکل به ذات پاک بی همتای احدیت دراطلاع رسانی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و پیروز باشید.

کد خبر 41421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد