نخبگان خانواده بهزیستی نمونه ای از صرف فعل خواستن

مدیرکل بهزیستی استان تهران در حاشیه شورای معاونین استان از یک فرد دارای معلولیت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در این مراسم تقدیر، با اهدای لوحی از مجید رستمی شام اسبی توانخواه نمونه شهر تهران تشکر و قدردانی کرد.

شاهرخی با بیان اینکه افراد دارای معلولیت که نخبه هستند شایسته بهترین ها و تقدیری ویژه هستند، خاطرنشان کرد: اینکه فردی با کاهش توانمندی و اختیارات خود به حدی رسیده که فراتر از افراد سالم و بدون محدودیت، تلاش می کند، بیانگر اراده قوی و استوار این افراد است و باید چنین افرادی در جامعه شناسانده شده و مورد تفقد قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران  با توصیه به صاحبان حرف و مشاغل، افزود: بکارگیری افراد دارای معلولیت علاوه بر اجر اخروی که بدان خواهند رسید، در همین دنیا نیز بی پاسخ نیست و کارفرمایان و صنعتگران می توانند از مواهب قانونی تعریف شده از جمله تسهیلات اشتغالزایی و معافیت های مالیاتی و بیمه ای بهره مند شوند.

این مسئول در ادامه گفت: نخبگان خانواده بهزیستی نمونه ای از صرف فعل خواستن هستند و ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم شرایط را برای باروری استعداد و نبوغ این افراد و بهره گیری جامعه از ظرفیت آنها به کار گیریم.

گفتنی است؛ مجید رستمی شام اسبی با معلولیت گفتاری در شرکت میراب تهران مشغول فعالیت است که در سی و دومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال گذشته موفق به دریافت لوح تقدیر از رئیس جمهور شده بود که این لوح به همراه تندیس و لوح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از سوی مدیر کل بهزیستی استان تهران به وی اهداء شد.

کد خبر 41264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد