مراسم معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان سردشت

طی مراسمی با حضور فرماندار، مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی، لیلا قربانی پور به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان سردشت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم به نقش و اهمیت سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف تاکید در گستردگی آن و در زمینه وظایف متعدد این سازمان از جمله پرداخت مستمری به مددجویان و معلولان و اهمیت اشتغال و نقش مثبت خیرین بزرگوار در این خصوص اشاره کرد و خواستار همکاری فرمانداری در این راستا شد.

وی همچنین بااشاره به پروژه نیمه تمام ساختمان اورژانس اجتماعی شهرستان نیز افزود: موضوع تامین اعتبار ساختمان مذکور در جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح شد و طبق رایزنی با نماینده مجلس و مسئولان استانی مقرر شد اعتبار لازم تامین شود که امیدوارم با تداوم پیگیری ها توسط رییس شهرستان در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه ساختمان اورژانس اجتماعی سردشت باشیم.

فرماندار سردشت نیز برای سازمان بهزیستی و کارکنان خدوم آن که در امر خطیر خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان از جمله معلولین و زنان سرپرست خانوار تلاش می کنند ارزوی توفیق نمود.

در پایان مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از زحمات شاهپور محمدی رئیس پیشین بهزیستی شهرستان با اهدای لوحی از ایشان تقدیر کرد و لیلا قربانی پور را به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان سردشت معرفی نمود.

مراسم معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان سردشت

مراسم معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان سردشت

کد خبر 41254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد