ملارد| راه اندازی مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از راه اندازی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان ادیب ویژه آقایان با ظرفیت نگهداری از ۵۰ بیمار در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و با بودجه حدود چهل میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی و با مدیریت موسسه مهرپرور عرشیان ملارد راه اندازی شد.  

رئیس اداره ملارد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰۰  معلول اعصاب و روان در مراکز این شهرستان بصورت شبانه روزی نگهداری میشوند گفت: سیزده مرکز اعصاب و روان در سطح شهرستان ملارد و در بخش های مرکزی و صفادشت فعال هستند که خدمات بسیاری را از جمله روانپزشکی، کاردرمانی، حرفه آموزی و ... را به بیماران ارائه میدهند.  

مسئول توانبخشی بهزیستی ملاردنیز با بیان اینکه مشارکت بخش غیردولتی در انجام امور مربوط به افراد دارای معلولیت نقش بسزایی در ارائه خدمات هرچه بهتر دارد گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد بستری شده در مراکز نگهداری روانی مزمن شهرستان مجهول و فاقد سرپرست بوده که هزینه نگهداری آنان توسط  سازمان بهزیستی به مراکز بعنوان یارانه پرداخت میگردد.

روح الله غفاری در ادامه افزود: تعداد زیادی از این بیماران پس از بررسی و پیگیری مددکاران فعال در این مراکز و با شناسایی خانواده ها و پس از گذراندن دوره درمان از مراکز ترخیص میشوند.

وی افزود: مراجعین محترم میتوانند در صورت هرگونه سوال با شماره تماس ۰۲۱۶۵۱۰۹۴۶۰ حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 41216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد