اولین نشست کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

صبح روز پنجم مرداد ماه اولین نشست کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضای این کمیته بمنظور بررسی اقدامات بعمل آمده در راستای تحقق مصوبات جلسات گذشته و بررسی موارد جدید در سالن اجتماعات بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در ابتدای نشست مهندس حسینی ، مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان ضمن تقدیر از اقدام سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان به منظور فراهم آوردن امکان حضور رابط ناشنوایان در خبر ساعت ۲۰ شبکه باران ، به مرور مصوبات جلسه قبل ستاد مناسب سازی استان پرداخت و در ادامه موضوع پروژه مناسب سازی خیابان پرستار رشت و همچنین وضعیت پلهای مکانیزه غیر فعال شهر رشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مدیرعامل بنیاد فرزانگان افق ساز گیلان نیز نسبت به بیان پیشنهادات و موارد مورد نیاز جامعه سالمندان استان پرداختند.

در این جلسه همچنین نمایندگان آموزش پرورش ، نظام مهندسی ، شهرداری رشت ، راه و شهرسازی ، بنیاد شهید و صدا و سیمای مرکز گیلان نیز موضوعات مرتبط با مبحث مناسب سازی را بیان نمودند.
در خاتمه این نشست مقرر گردید جلسه آتی در یکی از دستگاه های عضو این کمیته برگزار و کمیته فرهنگی نیز به منظور بررسی مسائل و راهکارهای فرهنگ سازی با موضوع مناسب سازی تشکیل و برگزار گردد.

کد خبر 41034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد