ملاقات عمومی مدیرکل بهزیستی گیلان با مددجویان و توانخواهان

مدیرکل بهزیستی استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد صبح روز پنجم مرداد ماه ضمن رعایت فاصله اجتماعی با مددجویان ، توانخواهان و جامعه هدف دیدار و گفتگو کرد.

دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیرکل بهزیستی استان گیلان باتفاق محمد برهود رئیس اداره پذیرش و محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت با حضور در میان مددجویان ، مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمدتا مباحث مربوط به اشتغال، مسکن، درمان و مساعدت مالی بود، در خصوص رفع مشکلات این عزیزان دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است: مدیر کل بهزیستی استان به صورت دوره ای ، در روز سه شنبه هر هفته در اداره پذیرش و هماهنگی ( میز خدمت ) و بهزیستی شهرستان رشت حاضر شده و مشکلات مددجویان از تمام شهرستانهای استان را مورد بررسی قرار می دهد .

وی خاطرنشان کرد : ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور ایجاد فاصله اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فراهم شده است. مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند. مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.

کد خبر 40944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد