شهریار| نشست صمیمی رئیس بهزیستی با شهردار باغستان

نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با شهردار باغستان به مناسبت هفته بهزیستی در شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار به حساس بودن منطقه باغستان اشاره کرد و افزود: حدود یکهزار پرونده توانبخشی درمنطقه باغستان داریم و غیر از ۱۵ مرکز غیردولتی که در آنجا واقع شده اند از این رو این منطقه حساس و مهم برای خدمت رسانی میباشد و ما تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت زندگی این عزیزان انجام خواهیم داد.

داود فهیم راد ادامه داد: از آنجاییکه شهرداری باغستان یک دستگاه خودروی G.L.X همراه با راننده در اختیار معلولین منطقه قرارداده جهت سهولت تردد در تحصیل، درمان، آموزش، اشتغال و ورزش تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم در راستای دسترسی پذیری و مشارکت اجتماعی تردد بتوانیم فراهم و ارتقا دهیم و  انشالله در آینده این موضوع تقویت شده و تعامل کاری نیز ارتقا پیدا کند.

در ادامه شهردار باغستان با ابراز خرسندی از ارتباط خوب با معلولین باغستان، اظهار داشت: سعی براین داریم که خودروی مناسب سازی شده ویژه معلولین جسمی حرکتی شدید وخیلی شدید  را در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

 حسن رنجبر در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این پیشنهاد که خودروی مناسب سازی شده به شهرداری معرفی شود،  از این سرویس مناسب سازی شده نیز استفاده کنند.

وی افزود: مقرر شد که جامعه معلولین باغستان این خودرو را به شهرداری معرفی کنند.

شهردارباغستان در پایان هفته بهزیستی را تبریک گفت و قول مساعدی درخصوص تامین بخشی از هزینه های اورژانس اجتماعی بهزیستی شهریار داد و اذعان داشت: امیدوارم ارتباط نزدیک تری در راستای بحث مناسب سازی اماکن، معابر، خودرو وایاب وذهاب عمومی معلولین در برنامه های کاری قرار داده شود و ما تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت زندگی این عزیزان انجام خواهیم داد.

کد خبر 40747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد