پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت هفته بهزیستی

استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت

به‌گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام  محمد نوذری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسط عدالت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی بوده که از بدو پیروزی این نهضت شکوهمند تا کنون که بیش از چهار دهه از عمر بابرکت آن می‌گذرد همواره سرلوحه کار مسئولان و متولیان امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و دارد.

در این میان، بهزیستی بعنوان نهادی مقدس و ارزشمند که در ارتباط مستقیم با خانواده های آسیب پذیر و معلولان عزیز می باشد همواره تلاش کرده تا با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی های آنان تلاش کند و کارنامه درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

بر این اساس ٢٢ لغایت ٢٨ تیرماه که به نام هفته بهزیستی نام گذاری شده ، را باید ارج نهاد زیرا این نهاد در راستای بسط عدالت اجتماعی ، ارتقا خدمات ،کاهش دغدغه های مردم حرکت کرده و قدم های موثری در مسیر خدمت به مردم ،زندگی بهتر و آینده ای توام با آرامش بویژه برای برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه برداشته است.

اینجانب در این مجال ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش (بنیان گذار سازمان بهزیستی) و تبریک صمیمانه این هفته ارزشمند و پاسداشت خدمات و تلاش های خدمتگزاران در این نهاد مقدس و مردمی در کشور به ویژه در استان همیشه سرافراز ایلام، موفقیت روز افزون جهادگران عرصه خدمت بی منت به مردم را از خداوند قادر و متعال خوهانم.»

محمد نوذری

استاندار ایلام 

چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰

کد خبر 39918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد