ملارد| آغاز طرح بینایی سنجی کودکان در شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از آغاز طرح بینایی سنجی در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی طرح کشوری غربالگری بینایی کودکان سه تا شش سال در شهرستان ملارد آغاز شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: با آغاز طرح کشوری غربالگری بینایی در شهرستان ملارد، بیش از بیست و پنج هزار کودک سه الی شش سال در نه پایگاه توسط کارشناسان تا پایان سال مورد سنجش قرار میگیرند.  

داود خادم در ادامه افزود: باتوجه به آغاز موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، تمهیدات لازم در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ... در پایگاه های سنجش بینایی اندیشیده شده و یکی از پایگاهها در فضای باز پارک ملت ملارد در روزهای پایانی پنجشنبه و جمعه فعالیت میکند.

مسئول پیشگیری این اداره با بیان اینکه مهمترین مسئله پیش از وقوع مشکل جلوگیری و تلاش در جهت کاهش آن آسیب است، اظهار داشت: در طرح کشوری آمبلیوپی کارشناسان پایگاه ها توسط نیروی های متخصص مورد آموزش قرار گرفته و در جریان کلیه امور قرار میگیرند.

اعظم عینی افزود: در این دوره ۹ پایگاه ثابت و سیار با پیش بینی سنجش حدود بیست و پنج هزار کودک تا پایان ممشغول ارائه خدمات میباشند که والدین با به همراه داشتن کپی شناسنامه کودک و در ساعات مقرر میتوانند مراجعه نمایند.

کد خبر 39608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد