استقبال معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از دو کشتی‌گیر ناشنوا در فروردگاه هاشمی‌نژاد

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، از دو ناشنوای عضو تیم کشتی جوانان ناشنوای ایران در فروردگاه هاشمی‌نژاد مشهد استقبال کرد.

مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان جهان در دو رده بزرگسالان و جوانان از ۱۵ تا ۱۸ تیرماه در استانبول ترکیه برگزار شد.

ابوالفضل جامه داری در ۵۷ کیلو و فردین توکلی در ۷۰ کیلو، دو جوان ناشنوای کشتی‌گیر مشهدی بودند که در این مسابقات، به ترتیب دوم و چهارم شدند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با خوش‌آمدگویی به این جوانان ناشنوا، آنها را افتخار معلولین، خراسان رضوی و بهزیستی دانست و ضمن تقدیم شاخه گل، پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان را به آنان ابلاغ کرد.

حمیدرضا علیزاده گفت: اراده چنین ورزشکارانی که با پشتکار و همت عالی، علی رغم تمام مشکلات موجود، توانسته اند قله های طرقی را فتح کنند، مایه مباهات و افتخار خاک مقدس خراسان رضوی است.

وی افزود: همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی که در این زمینه مسئولیتی برعهده دارند، باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا قهرمانان ملی این مرز و بوم در هیچکدام از مراحل آمادگی خود، کمبودی نداشته باشند.

علیزاده حصول این امر را تضمینی برای درخشش و مدال آوری بیش از پیش این قهرمانان دانست و ادامه داد: گام بعدی برای قهرمانان ناشنوا، المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ در برزیل است که از خدا می‌خواهیم قهرمانان ما نیز در این رقابت‌ها به پیروزی دست یابند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی در ادامه ضمن اعلام اینکه از قهرمانان تیم کشتی آزاد ناشنوایان در مراسمی ویژه توسط مدیران بهزیستی استان تقدیر به عمل خواهد آمد اضافه کرد: این دست قهرمانی ها ضمن افتخار آفرینی برای ایران اسلامی، می توانند زمینه ساز و مشوق خوبی برای حضور بیشتر افراد دارای معلولیت در جامعه باشد.

وی حصول شرایطی که در آن، افراد دارای معلولیت به جایگاه مناسب خود در جامعه رسیده باشند را هدف نهایی بهزیستی برشمرد و تحقق این امر را آرزوی خود و همکارانش در بهزیستی خراسان رضوی دانست.

کد خبر 39445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد