بازدید مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از ۱۰ مرکز حاکمیتی تحت نظارت این نهاد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و معاون اجتماعی این نهاد از ۱۰ مرکز مهم حاکمیتی تحت نظارت بهزیستی استان بازدید کردند.

به گفته‌ی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، این بازدیدها در راستای افزایش کیفیت خدمات در این مراکز انجام شده است.

دکتر مسعود فیروزی با بیان اینکه ایمن‌سازی، امن‌سازی و افزایش کیفیت خدمات در مراکز حاکمیتی از اولویت‌های این نهاد است گفت: تمام آیتم های ایمنی ساختمانی، ایمنی محیطی و ابزارها و سیستم‌های ایمنی در این مراکز مورد نظارت و بازدید قرار گرفتند و تذکرات لازم در خصوص ایجاد شرایط ایمنی مطلوب و مورد نظر به مسؤولان فنی مراکز داده شد.

وی ادامه داد: مراکز بازپروری زنان آسیب دیده، خانه‌ی امن زنان خشونت دیده، خانه سلامت دختران خشونت دیده، مرکز قرنطینه مددجویان بخش اجتماعی، مرکز مداخله در بحران و مراکز یک‌چهارم راهی بازتوانی و توانمندسازی دختران و زنان آسیب‌دیده، از جمله مراکزی بودند که در طی دو روز بازدید شدند.

بازدید مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از ۱۰ مرکز حاکمیتی تحت نظارت این نهاد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بازدیدهای نظارتی در تمام طول سال انجام می‌شود اما در سه ماه گذشته، همه‌ی امکانات ایمنی محیطی و ایمنی ساختمان به اضافه‌ی نیروهای انسانی که خدمات تخصصی ارائه می‌کنند و همچنین، وضعیت پرسنل و مدیریت مراکز مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت و یک فرصت کوتاه برای رفع نقایص به مدیران مراکز داده شد که بازدید دو روز گذشته از این مراکز، در راستای اطمینان از رفع نقایص ایمنی مراکز صورت گرفت.

وی تأکید کرد: امنیت، آرامش و بازتوانی مددجویان بویژه در بخش‌های اجتماعی و حاکمیتی، اولویت کاری ما است و از امکانات تخصصی و مشاوران و مددکاران زبده برای این اهداف استفاده می‌کنیم.

بازدید مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از ۱۰ مرکز حاکمیتی تحت نظارت این نهاد

کد خبر 39000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد