توانمندسازی شاخصه ی اصلی فعالیت های معاونت مشارکت های مردمی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در دوره ی توجیهی-آموزشی و تشریح برنامه ها و سیاست های کاری دفتر مسکن، توانمندسازی را شاخصه ی اصلی فعالیت های معاونت مشارکت های مردمی دانست.

دکتر فرگل صحاف در این دوره که با حضور روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی شهرستانهای استان برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای مددجویان ابراز داشت : در سال گذشته ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین هزینه ی مسکن مددجویان استان اختصاص داده شد و در این زمینه با توجه به تفاهم نامه پنج جانبه، تعامل با سایر نهادهای ذیربط مهم است.

وی با اشاره به احداث و تحویل ۵۸۰ واحد مسکن مددجویی به جامعه هدف استان در سال گذشته اظهار داشت : با تواجه به اینکه یک پنجم هزینه ی تامین مسکن اقشار تحت پوشش بهزیستی توسط این سازمان و مابقی توسط سایر ارگانها تامین می شود، همکاری و تعامل  بین ارگانی الزامی می باشد.

توانمندسازی شاخصه ی اصلی فعالیت های معاونت مشارکت های مردمی

افزایش ۱۷ برابری اعتبار مسکن سازمان بهزیستی 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان از افزایش ۱۷ برابری اعتبار مسکن اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

مهندس ایمان زاده با بیان تخصیص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار تامین مسکن به اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی ابراز داشت : عمده ترین هزینه ی سبد خانواده، هزینه ی مسکن می باشد .

وی با بیان اهداء نزدیک به ۳۰۰ قطعه زمین توسط مسکن و شهرسازی، ادامه داد : بنیاد مسکن علاوه بر کمک ۳۰ میلیون تومانی جهت تامین مسکن مددجویان،  افزایش ۱۰۰ درصدی وام تامین مسکن مددجویان  را نیز برای مددجویان انجام داده است و به نوبه ی خود از تلاش سایر دستگاه ها قدردانی می نمایم.

کد خبر 38812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد