پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام

دیناری مدیرکل بهزیستی استان فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  متن این پیام بدین شرح است:

                                                                            بسمه تعالی

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی اَلاِمامِ التَّقیِّ النَّقیِّ وَ حُجَتِکَ عَلی مَن فَوقَ الاَرضِ و مَن تَحت الثَّری اَلصِدّیقِ الشَّهیدِ صَلاهً کَثیرَهً تآمَّهً زاکِیَهً مُتَواصِلَهً مِتَواتِرَهً مُتَرادِفَه کَاَفضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائِکَ.

یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، نگین خراسان و ولی نعمت ایرانیان، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است و برای مردم ایران چه سعادتی از این‌ بالاتر که افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد.

مردمی که همواره محب و دوستدار اهل‌بیت (ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می‌گذارند.

اینجانب ضمن تبریک ایام مبارک و نورانی دهه کرامت محضر همه محبان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و در سراسر این کره خاکی، مردم قدرشناس استان به ویژه کارکنان سازمان بهزیستی و جامعه هدف، از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌ازپیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

 

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 38365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد