برگزاری دوره آموزشی شیوه نامه مراقبت از کودکان بدون سرپرست موثر در بستر خدمات مبتنی بر خانواده

دوره اموزشی دو روزه ی جهت تشریح و توجیه شیوه نامه مراقبت از کودکان بدون مراقب موثر بر بستر خدمات مبتنی بر خانواده توسط هاشمی سوپروایزر استان گیلان با حضور دکتر رضا جعفری ، معاون امور اجتماعی ، کارشناسان رابط دفتر شبه خانواده شهرستانها و مسئولین فنی و مددکاران اجتماعی مراکز مثبت زندگی در سالن شهید فیاض بخش بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست دکتر جعفری معاون امور اجتماعی به بیان ضرورتهای اجرای طرح از جمله اهمیت دوران کودکی  و میزان آسیب پذیری فرزندان امدادبگیر  بدلیل شرایط سنی ،وابستگی مالی و... به بزرگسالان ،  اموزش  سرپرستان جهت حمایت و مراقبت موثر از فررندان، نظارت نظامند و موثر از خانواده ها به منظور ارزیابی اثربخش از وضعیت کودکان و انجام مداخلات هدفمند بمنظور پیشگیری از بروز  رفتارهای مخاطره آمیز و پرخطر در گروههای هدف  و سایر موضوعات مرتبط پرداختند.

لازم به ذکر هست که جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و سهولت حضور کارشناسان ، این دوره ی آموزشی در سه منطقه شرق و غرب و مرکز استان برنامه ریزی شده است که دوره ۲ روزه غرب گیلان به میزبانی بهزیستی انزلی در هفته گذشته توسط سرکار خانم لعیا هاشمی ، سوپروایزر استان برگزار گردید.

کد خبر 38328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد