ارتقاء سطح کیفی خدمات در سایه تعامل و هم افزایی بین بخشی معنا می باید

مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق معاونین تخصصی خود با حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری و دادستان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان با اظهار این مطلب که بنده به حول و قوه الهی تا حدودی به کلیه خدمات و وظایف مجموعه بهزیستی اشرافیت دارم گفت : مجموعه قضایی در راستای وظایف خطیر خود از تمام توان خود برای حمایت از مجموعه های حمایتی از قبیل بهزیستی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان بر تداوم ارتباط بین بخشی و تعامل موثر با سایر دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت : اتخاذ تصمیم های درست و سازنده که به نفع مردم باشد در سایه هم افزایی و تعامل بین بخشی میسر خواهد شد. لذا دستگاه قضایی بیشترین تلاش را به کار بسته تا هیچ حقی پایمال نشده و حق همواره به حقدار برسد.

وی کار در مجموعه بهزیستی را بسیار طاقت فرسا خواند و گفت : حقیقتاً کار در چنین مجموعه هایی نیازمند پشتکار، ایثار، از خود گذشتگی و همت مضاعف می باشد که بحمداله خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به آسیب دیدگان و محرومان را شامل حال شماها کرده است.

در ادامه دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی و لزوم توجه و حمایت جدی از اقشار آسیب دیده بویژه افراد جمعیت هدف گفت: کل جمعیت هدف سازمان از دو بخش عام شامل؛ آحاد جامعه و خاص اعم از افراد دارای معلولیت، زنان بد سرپرست و کودکان بی سرپرست، سالمندان و ... را شامل می شود که در این زمینه خدمات بسیار متنوع و گسترده ای به این عزیزان ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تعداد مستمری بگیران بهزیستی را ۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت : در همین رابطه ۳۲ هزار پرونده مستمری بگیر تشکیل شده که با احتساب بعد خانوار ۴۸ هزار را شامل می شود و از این طریق خدمات مختلفی را دریافت می کنند ...

در ادامه هریک از معاونین تخصصی به تشریح وظایف محوله و خدمات ارائه شده از طریق آنان پرداخته و راهکارها و پیشنهادهای خود را مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت حداکثری افراد جمعیت هدف ارائه نمودند.

کد خبر 38170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد