بهترین راه برای کسب آرامش و تقویت روح کتابخوانی و مطالعه است

در راستای اجرای طرح پایتخت کتاب ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل بهزیستی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

در این دیدار احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ، رضا شمس خانی مسئول دبیرخانه توسعه کتاب و کتابخوانی استان و سرکار خانم دوستمحمدی رئیس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از عملکرد این اداره کل و ارائه خدمات به جامعه هدف ارائه و افزودند : هدف اصلی در سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف است و یکی از موثرترین راه های برای دست یابی این هدف ایجاد آگاهی می باشد و این امر در سایه کتاب و مطالعه مستمر بدست می آید .

ایشان یکی از پایه های اصلی و اساسی برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی را کتاب و منابع جامع بیان و گسترش سطح آگاهی جامعه را در گرو مطالعه روزانه در آن جامعه اشاره و اظهار داشتند : بهترین راه برای کسب آرامش و تقویت روح کتابخوانی و مطالعه است و این امر در ایام اخیر و شیوع کرونا در جهان و کشور بیش از پیش احساس و لازم است .

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی بهزیستی استان و مراکز تحت نظارت در حمایت و اجراء از طرح های کتاب و کتابخوانی در استان پیشنهاداتی را در این خصوص و ارتقاء سطح همکاری ها فی مابین دو اداره کل بیان داشتند .

پس از ایشان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از فراهم نمودن زمینه این دیدار سطح همکاری های فی مابین دو اداره کل را در بالاترین و مطلوبترین سطح بیان و افزودند : در جوامع پیشرفته ما شاهد بالاترین زمان مطالعه در بین افراد جامعه هستیم و نیازمند آنیم که در راه پیشرفت کشور میزان مطالعه را ارتقاء بخشیم .

ایشان هدف از این دیدار را در راستای طرح پایتخت کتاب استان سمنان بیان و اظهار داشتند : پایتخت کتاب یک مسابقه بزرگ ارائه طرح در افزایش میزان کتاب و کتابخوانی در کشور است که استان های با بالاترین طرح ها می توانند عنوان پایتخت کتاب کشور را به مدت یک سال کسب نمایند .

در ادامه این جلسه دکتر رضا شمس خانی مسئول دبیرخانه توسعه کتاب و کتابخوانی استان توضیحات تکمیلی را در خصوص طرح پایتخت کتاب و انعقاد تفاهم نامه دو اداره کل بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  ارائه و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند .

کد خبر 38124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد