بیانیه سرپرست اداره  کل بهزیستی استان هرمزگان برای حضور حداکثری در انتخابات

حضور حداکثری در انتخابات تجدید میثاق با خون شهیدان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام وشهدا  است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»
لذا اینجانب ضمن اعلام حضور فعال کارکنان وجامعه هدف بهزیستی استان هرمزگان، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می نمایم باحضور گسترده وپرشور خود همه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را مایوس کنند.

دکتر ابراهیم حسن نژاد
سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 38115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد