برگزاری مجازی جشن دهه کرامت ویژه دختران تحت پوشش بهزیستی

جشن های اعیاد دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ دینی فرزندان تحت پوشش بهزیستی و در راستای ایجاد پویایی و نشاط در خانه های کودکان و نوجوانان و ایجاد فرصت برای بروز خلاقیت و شـناخت اسـتعدادهـای آنان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، با توجه به ممنوعیت فعالیت های حضوری در ایام شیوع ویروس کرونا، سازمان بهزیستی اقدام به برگزاری جشن های اعیاد دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ دینی فرزندان تحت پوشش و در راستای ایجاد پویایی و نشاط در خانه های کودکان و نوجوانان و ایجاد فرصت برای بروز خلاقیت و شـناخت اسـتعدادهـای آنان به صورت مجازی کرده است.

در نخستین جشن که به ارسال آثار هنری و فرهنگی فرزندان اختصاص داده شده بود، شرکت کنندگان از بین دختران بر اساس موضوعات ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با ساخت کلیپ، شعر، سرود گروهی، دکلمه، نقاشی، تئاتر و... آثار خلاقانه و ارزشمندی را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه ارسال کردند و آنچه مورد توجه و قابل تقدیر است همکاری خودجوش و با نشاط شرکت کنندگان بود که بیش از ۱۰۰ اثر را به دبیرخانه ارسال کردند.

رئیس سازمان بهزیستی در ارتباط مجازی ضمن تبریک دهه کرامت بر کسب دانش در امور تحصیلی، ورزش و توجه به سلامتی جسمی و روحی، برقراری ارتباط صمیمانه با یکدیگر در خانه ها و ارتقاء مهارت های زندگی برای تشکیل خانواده و فرزندپروری تاکید کرد.

در ادامه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خواستار مطالعه و تلاش جدی دختران در امور آموزشی و دینی و افزایش نشاط و شادابی در تمام امور زندگی شد.

یادآوری می شود، این برنامه همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع)، اول تیر ۱۴۰۰ ویژه پسران تحت پوشش بهزیستی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 37937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =