کرمان میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور

در رسانه های استان کرمان- خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان- مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، انتحابی تیم ملی نابینایان و کم بینایان ایران، تیرماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چهارمین نشست هیئت رئیسه ورزش‌های نابینایان وکم بینایان استان کرمان در محل مجموعه ورزشی این هیئت، با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
عباس صادق زاده رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان وکم بینایان استان کرمان در این نشست با اشاره به اینکه دور جدید هیئت بسیار خوب شروع شد، گفت: در همین چند ماه که از انتخاب هیئت رئیسه جدید می‌گذرد، شاهد تحولات خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه در برآورده کردن توقعات ورزشکاران و همچنین استعداد یابی بوده ایم.
او افزود: در بخش بانوان عملکردها راضی کننده بوده است و این نشان می‌دهد، روند درستی را آغاز کرده ایم.
صادق زاده تصریح کرد: با تمام این تفاسیر، وقتی که به اهدافمان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم، کارهای نشده زیادی داریم.
او بیان کرد: در سال‌های گذشته در استعدادیابی گروه افراد دارای معلولیت در همه بخش‌ها و خصوصا نابینایان ظرفیت‌های بزرگی را از دست داده ایم؛ اگرچه ورزش افراد دارای معلولیت در استان کرمان حرف اول را در کشور می‌زند؛ اما ما سه برابر این افراد ظرفیت کشف نشده داریم که می‌توانند مدال آور باشند.
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان وکم بینایان استان کرمان گفت: من مطمئنم که از هر ۴۰ نفر ۶ نفر می‌توانند به صورت تخصصی وارد دنیای حرفه‌ای شوند و آن ۳۴ نفر دیگر هم آمادگی ورود به ورزش‌های همگانی را دارند.
صادق زاده خواستار تعیین تقویم ورزشی برای امسال شد و افزود: برای اینکه ورزشکاران و مربیان ما در اعزام‌های خارجی با مشکل زبان مواجه نباشند، یک دوره کلاس آموزش زبان انگلیسی محاوره برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
او با تقدیر از موفقیت‌های ورزشکاران کرمانی که در قالب تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان (دوبازیکن، یک مربی، دو داور) در اردوی تیم ملی و رقابت‌های تدارکاتی با تیم روسیه خوش درخشیده اند، گفت: با تلاش‌های صورت پذیرفته موفق شدیم میزبانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، انتحابی تیم ملی نابینایان و کم بینایان کشور در تیرماه امسال را بر عهده بگیریم که امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش، سهمیه ورزشکاران کرمانی بیش از سایر استان‌ها باشد.
در ادامه این نشست، اعضای هیئت رئیسه به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مربوطه پرداختند و در انتها نیز به منظور تصدی ریاست هیئت در چند شهرستان استان، رای گیری به عمل آمد.

کد خبر 37899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد