آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی لبخند زندگی‌ ویژه کودکان کار استان مازندران برگزارشد

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی لبخند زندگی ویژه کودکان کار بهزیستی استان مازندران با حضور دکتر محمود علی گو مدیر کل دفتر امور آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ،دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر محمود علی گو ، مدیر کل دفتر امور آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه معاونت اجتماعی بهزیستی مازندران جزو بهترین مجموعه های حوزه اجتماعی کشور محسوب می شود ، گفت: مدیرکل بهزیستی مازندران ، معاونت های بهزیستی، استاندار مازندران و نمایندگان استان رویکردی اجتماعی و غیر سیاسی به این حوزه دارند و با یک ساختار منسجم عمل می کنند.

وی به فعالیت کارکنان مراکز آسیب اشاره کرد و افزود: عشق و علاقه به فعالیت های حوزه اجتماعی سبب شده که در این روزهای سخت کرونایی افراد فعالیتهای خود را انجام دهند. 

مدیر کل دفتر امور آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تلاش فرزندان بهزیستی در کنار مددکاران و روانشناسان برای زندگی بهتر، بیان کرد: فعالیت سازمان بهزیستی وفرزندان ما به عنوان یک تیم ، حل مسئله است و قرار نیست که ما کمکی کنیم بلکه باید به کمک یکدیگر مسائل را حل کنیم.

دکترعلی گو افزود: در این مراکز افرادی به عنوان یاریگر و مددکار شما وجود دارند که در مواجهه با مسئله و مشکلات به شما کمک کرده و دوست دارند شما حضور فعال در جامعه داشته باشید.

کد خبر 37794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد