باید برای خدمت به بهترین مخلوقات خدا بیشترین تلاش‌ها را انجام دهیم

مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان گنبدکاووس در جمع پرسنل اداره بهزیستی این شهر گفت: باید با تلاش و مانع‌زدایی‌ها در امورات اداری بیشترین و بهترین خدمات را به جامعه ارائه کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی به همراه معاونین اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی و رئیس اداره حراست اداره کل با حضور در اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ضمن ملاقات مردمی و پیگیری درخواست‌ها و مشکلات جامعه تحت پوشش با همکاران این اداره نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل بهزیستی استان در نشستی عمومی با حضور تمام پرسنل شهرستان گنبدکاووس گفت: ما باید با تلاش و مانع‌زدایی‌ها در امورات اداری بیشترین و بهترین خدمات را به بهترین مخلوقات خداوند که درواقع طبق فرمایشات رهبرکبیر انقلاب (ره) ولی نعمتان ما هستند ارائه کنیم.

دکتر حسینی افزود: شما بعنوان نمایندگان و سفیران یکی از پویاترین و پرکارترین سازمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرق استان گلستان بوده که جامعه تحت پوششی بزرگ و عزیز را یاری می رسانید.

وی ادامه داد: ما باید با گسترش فرهنگ رفتار با جامعه تحت پوشش خود از بروز مشکلات برای آنان جلوگیری کرده و با توانمدسازی آنان در راستای اشتغالزایی برای جوانان کشور در گام دوم انقلاب قدم برداریم.

کد خبر 37347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد