دیدار معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان دیدار و با آنان گفتگو کرد.

حمیدرضا علیزاده صبح امروز با حضور در مجتمع توانبخشی فیاض‌بخش با اعضای این تیم که برای برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی به مشهد آمده‌اند دیدار کرد.

وی در گفتگو با اعضای این تیم گفت: به محض اینکه خبردار شدیم به دیدن شما آمدیم و خوشحالیم که جمعی از مددجویان ما نیز در میان اعضای تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی معلولین باعث افتخار بهزیستی و کشورمان است گفت: هر کاری از دستمان بربیاید در خدمت شما و افراد دارای معلولیت هستیم.

علی‌زاده در حاشیه‌ی این دیدار در زمینه‌ی تأمین مالی تیم ملی در موضوع ویلچر و تجهیزات گفت: متولی ورزش، سازمان ورزش و جوانان است و ما به عنوان بهزیستی، مطالبه‌گر حقوق این عزیزان هستیم.

وی همچنین از کمک ۵ میلیون تومانی بهزیستی خراسان رضوی برای برگزاری اردوی این تیم در مشهد و هزینه‌های جانبی آنها خبر داد.

در این دیدار، کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر نیز با بیان اینکه همه‌ی بچه‌های ما قوی هستند گفت:‌ ما برای طلا می‌رویم و اگر حمایت‌های مسؤولان باشد مطمئن هستیم که به قهرمانی می‌رسیم.

شایان ذکر است دو نفر از بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر مشهدی هستند که معاون توانبخشی ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع، برای آنها و تیم متبوع‌شان آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو را داشت.

علی‌زاده همچنین در زمینه دو دستگاه ویلچر که درخواست این تیم بود گفت: موضوع را بررسی و در صورت مناسب‌بودن اعتبارات، تلاش می‌کنیم در حدود مقدورات سازمانی، کمک داشته باشیم.

کد خبر 37307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد