عملکرد بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت : از عملکرد بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی راضی هستم و باتوجه به امکانات بهزیستی و افزایش آسیب های اجتماعی خدمات بهزیستی مطلوب است.

گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان کرمی در مراسم بازدید از اورژانس خدمات اجتماعی زنجان اظهار کرد : اورژانس اجتماعی به لحاظ نوع فعالیت، ارزش بازدید و دیدار داشت و مجموعه کاری که شما انجام می دهید شقی از وظایف مجتهد است.

وی افزود : کسی که خللی در پیرامونش ایجاد می شود و خودش به لحاظ روحی یا جسمی نمی تواند کار خود را انجام دهد مجتهد او را یاری می دهد و بهزیستی نیز به نوعی همین کار راانجام می دهد

دادستان زنجان با بیان اینکه افق دید و فکری که در دادستانی است با بهزیستی مشترک است بیان کرد : نوع نگاه بین بهزیستی و دادستانی نگاه تقابلی نیست بلکه همکاری است و در یک خط سیر قرار دارد.

کرمی با اشاره به اینکه ارتباط بین بخشی می تواند به بهبود زندگی مددجویان ختم شود  تاکید نمود : با توجه به محدود بودن منابع و امکانات و بالا بودن آسیب های اجتماعی عملکرد بهزیستی خوب است و شرایط در اورژانس اجتماعی طوری است که از حالت ایستا باید به حالت تهاجمی تغییر جهت بدهیم و با کلانتری ها مکاتبه کرده و به دنبال موردهای اجتماعی باشیم همچنین با ائمه جمعه و جماعت و کلانتریها و روانشناسان تعامل داشته و ما به سراغ افراد برویم.

این مقام مسئول نظارت در پاسخگویی در روند ارایه خدمات را موثر دانست و در پاسخ به درخواست مدیر کل بهزیستی در زمینه رفع مشکلات خط  ۱۲۳ و مزاحمت های تلفنی این خط که مانع خدمات رسانی به موقع است از ورود به موقع دادستانی در جلوگیری از مزاحمت های تلفنی خبر داد.
وی خاطر نشان کرد :درصورت ضبط تماس های مردم با خط ۱۲۳ نظارت در پاسخگویی و ارایه خدمات به تماس گیرندگان افزایش خواهد داشت.

کد خبر 37190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد