کمک ۲۰ میلیارد تومانی نیکوکاران خراسانی به مددجویان بهزیستی

کمک‌های نیکوکاران، مؤمنین و نوعدوستان خراسان رضوی به مددجویان در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ میلیارد تومان بوده است که مایه‌ی مباهات خیرین و بهزیستی می‌باشد.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی و مدیریت مؤسسات خیریه بهزیستی خراسان رضوی، مردم متدین و مؤمن استان، در موضوع فطریه و کفاره ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهزیستی و مؤسسات وابسته‌ی آن کمک کردند.
این مقام مسؤول در بهزیستی افزود: امت روزه‌دار خراسان رضوی، مددجویان بهزیستی را در اولویت کمک‌های مؤمنانه‌ی خویش قرار داده و با تقدیم فطریه و کفاره روزه به بهزیستی و مؤسسات خیریه‌ی زیر نظر این نهاد، این کمک‌ها را به معیشت مددجویان اختصاص دادند.
حمیده محدث گفت: کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیر نقدی و نیز از نظر محل اهدای کمک، در دو بخش دولتی و غیر دولتی انجام گرفته بود.
وی خطار نشان کرد: در بخش دولتی، شهروندان حدود ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی داشتند و ۱۳ و نیم میلیون تومان کمک غیر نقدی را به عنوان کفاره و فطریه به بهزیستی شهرستان‌های محل سکونت‌شان تقدیم کردند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش مؤسسات خیریه‌ی وابسته به بهزیستی نیز مردم شریف و مؤمن، حدود دو میلیارد تومان کمک نقدی و ۶۷ و نیم میلیون تومان کمک غیر نقدی را اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه میزان فطریه و کفاره امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته گفت: این موضوع با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی، بسیار قابل توجه می‌باشد.
وی در خصوص مشارکت مردم خراسان رضوی در برنامه همدلی ماه مبارک گفت: در این پویش نیکوکاران خراسان رضوی ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک به بخش دولتی اهدا کردند و بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی داشتند.
وی با تشکر و قدردانی از نیکوکاران، مؤسسات خیریه، تولیدگران، متمکنین صنعت و تجارت و معدن، مؤمنین و روزه‌گیران به مددجویان بهزیستی، خدمت به توانخواهان بهزیستی را یک توفیق دانست و گفت: همه‌ی ما آثار و برکات این کمک‌ها را در زندگی خود و خانواده‌هایمان دیده‌ایم و خداوند کریم نیز همان‌گونه که وعده کرده، پاداش این کمک‌ها را در زندگی دنیا و آخرت معمول می‌دارد.

کد خبر 36863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد