کارشناسان مراکز شبه خانواده پویا و فعال هستند

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری ظهور مهربانی ویژه کودکان شبه خانواده بهزیستی مازندران با حضور سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران، رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، مسوولان کشوری و استانی و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توجه به مساله سلامت روان انسان بسیار مهم است، گفت : توجه به جشنواره ای که رویکرد آن فرهنگی و اجتماعی می باشد بسیار حائز اهمیت است و خوشحالم که استان مازندران در کنار توجه به مسائل دیگر به حوزه فرهنگی و اجتماعی کودکان شبه خانواده نیز توجه ویژه ای دارد.
وی کارشناسان مراکز شبه خانواده را پویا و فعال دانست و افزود: این کارشناسان با ایجاد انگیزه در بین فرزندان شبه خانواده زمینه را برای شکوفایی تفکر خلاق و استعدادهای آنان فراهم می کنند که آثار ارسالی در این جشنواره نشان دهنده فعالیت این عزیزان است.
 بابایی با تشکر و قدردانی از مدیرکل بهزیستی مازندران و معاون اجتماعی استان جهت برگزاری این جشنواره ، ادامه داد: نهادهای مختلفی در کشور در حوزه های فرهنگی فعال هستند که می توان با همراهی آنان جشنواره های فرهنگی گسترده تری  برگزار کرد.

کد خبر 36658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد