کارکنان اورژانس اجتماعی واکسن دریافت کردند

چندی پیش خبرگزاری فارس با انتشار خبری عنوان داشت که کارکنان اورژانس اجتماعی در میان گروه‌های اولویت دار دریافت واکسن قرار ندارند، همین مسئله باعث شد که دانشگاه علوم پزشکی کارکنان این بخش را وارد فاز دریافت واکسن کند و این کار قرار است به صورت کشوری نیز صورت پذیرد و کرمانشاه اولین استانی باشد که کارکنان اورژانس اجتماعی را واکسینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از انتشار مطالبه انجام واکسیناسیون کرونا برای پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی از سوی این رسانه، خبرگزاری فارس مجدداً این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.

بیشتر بخوانید:

کارکنان «اورژانس اجتماعی» از واکسن محروم هستند

در این رابطه فرحناز محمدی؛ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: واکسیناسیون پرسنل اورژانس‌های اجتماعی، جزو تعهدات ما نبود و در دستور کار قرار نداشت.

وی گفت: خوشبختانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت موفق به انجام این کار شدیم.

محمدی با بیان اینکه پرسنل سیار اورژانس اجتماعی به دلیل مراجعات حضوری، بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند، گفت: در این مرحله کمتر از ۲۰ نفر از پرسنل اورژانس‌ اجتماعی که فقط شامل تیم‌های سیار این اورژانس بود، واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه قرار است این کار به صورت کشوری نیز انجام شود، گفت: ما در کرمانشاه زودتر از کل کشور، این کار را انجام دادیم.

محمدی در پایان از واکسیناسیون نزدیک‌ به ۴۰۰ مددجو در مراکز نگهداری بیماران روان «ورمنجه» و «هاجر» خبر داد و گفت: واکسیناسیون این مددجویان جزو اولویت‌های ما بود که خوشبختانه انجام شد.

کد خبر 36635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد