ساخت منزل برای جامعه تحت پوشش بهزیستی الویت ماست

در آستانه عید سعید فطر و با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مراسم کلنگ‌زنی و آغاز احداث ۳۰۳ پروژه مسکن خانواده دارای حداقل ۲ معلول در روستای پیرواش علیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی در روستای پیرواش علیا شهرستان آق‌قلا ۳۰۳ پروژه مسکن خانواده دارای حداقل ۲ معلول کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی از خدمات سازمان بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی در سرعت بخشیدن به این طرح تقدیر و تشکر کرده و خواستار گسترش جامعه تحت پوشش شدند.

همچنین دکتر سید مهدی حسینی نیز با ارائه آمار عملکرد بهزیستی گلستان در طرح مسکن مددجویی از اقدامات خوب بنیاد مسکن تقدیر کرده و گفت: الویت کاری ما خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات خداوند است که با ایجاد سرپناه دائمی و مناسب در جهت رفاه عمومی جامعه هدف گام های استواری برداریم.

وی ادامه داد: برای این خانواده با ۳ فرزند معلول و مادر نابینا بصورت ویژه با بنیاد مسکن اقدامات صورت گرفته و ان شاا... تا چندماه آینده به منزل جدید نقل مکان خواهند کرد.

کد خبر 36503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد