خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه، موهبت الهی است

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران با همراهی قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان مازندران از مرکز نگهداری افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش سرخ رود بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ دکتر گوهردهی طی بازدید از مرکز و نشست با اعضای هیات مدیره مرکز نگهداری افراد دارای معلولیت شهید فیاض بخش سرخ رود با بیان اینکه خدمت به قشر آسیب پذیر موهبت الهی است، گفت: هدف اصلی بهزیستی کمک به قشر آسیب پذیر جامعه است و در این مسیر سمن ها به عنوان شرکای اجتماعی ما  همواره پشتیبان سازمان بهزیستی بودند و امیدواریم در سال جاری نیز با همراهی آنان گام های خوبی در جهت کمک به جامعه هدف این سازمان برداشته شود.
وی خدمت به افراد دارای معلولیت را بسیار ارزشمند دانست و افزود: صبر و استقامت خصوصیات بارز افرادی است که در این حوزه کار می کنند و باید قدردان زحمات و تلاش های این عزیزان باشیم.
مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اعضای هیات مدیره این مرکز در راستای خدمات ارزنده به جامعه هدف بهزیستی مازندران، مسائل و مشکلات این مرکز را بررسی و ارزیابی کرد.
کد خبر 36494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد