سرخس | توزیع ۱۷۰ میلیون تومان مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی سرخس در ماه رمضان

رئیس بهزیستی سرخس از توزیع بیش از ۱۷۰ میلیون تومان سبد غذایی، گوشت، میوه و نان در بین مددجویان بهزیستی این شهرستان در ماه مبارک خبر داد.

حسین سلیمی با قدرشناسی از خیرین این شهرستان گفت: با تلاش همکاران‌مان در بهزیستی و با همت خیرین شهرستان، توانستیم در ماه مبارک، تعداد زیادی از نیازمندان سرخس را پوشش دهیم و ارزاق عمومی را در اختیارشان بگذاریم.

وی افزود: در ماه رمضان ۷۲۰ کیلو گوشت گرم به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون تومان، ۲۰۰ بسته میوه تازه به ارزش کلی ۱۰ میلیون تومان و ۱۰۰۰ قرص نان به ارزش یک میلیون تومان بین مددجویان توزیع گردید.

وی ادامه داد: همچنین ۲۴۰ قوطی شیرخشک به ارزش کلی ۷ میلیون تومان، ۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۶۰ میلیون تومان و ۱۲۵ بسته غذایی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند بخصوص مددجویان روستایی توزیع گردیده است.

به گفته‌ی سلیمی این کمک‌ها در روستاهای شیرتپه، قوش عظیم، قوش سربوزی، یازتپه، چاله‌زرد، کچولی، تام رسول، بزنگان و در نقاط محروم شهری، توزیع گردیده است.

سلیمی ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران شهرستان گفت: خوشحالیم که متمکنین به ما اعتماد کردند و ما هم در پاسخ به این اعتماد، تمام کمک‌ها را به دست نیازمندان واقعی رساندیم و دعای خیر آنها را بدرقه‌ی راه نیکوکاران نمودیم.

کد خبر 36460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد