آماده‌ی شنیدن انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران هستیم

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی بر ارتباط گسترده‌تر، جامع‌تر و هوشمند با رسانه‌های استان تأکید کرد.

مجید اسلامی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با خبرنگار ما گفتگو می‌کرد افزود: روابط عمومی، وظایف سنگینی بر عهده دارد و همه حوزه‌ها را دیده‌بانی می‌کند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی، نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های بهزیستی به رسانه‌ها دارد و وسعت بازتاب خبری بهزیستی استان در یکی دو سال اخیر، نشان دهنده‌ی گستردگی فعالیت روابط عمومی در بخش خبر است.

وی ارتباط با رسانه‌های استان را یکی از وظایف سنگین و پرچالش روابط عمومی توصیف کرد و گفت: با تعامل خوبی که با رسانه‌های استان برقرار کرده‌ایم توانسته‌ایم بهزیستی را بیش از گذشته به مردم و افکار عمومی بشناسانیم و به همین خاطر امروز، جامعه نگاه منصفانه‌تری به بهزیستی دارد.

اسلامی تصریح کرد: خوشحالیم که رسانه‌ها موضوعات کاری بهزیستی را به دقت دنبال می‌کنند و این نشان می‌دهد که حوزه‌ی کاری بهزیستی، مورد علاقه‌ی افکار عمومی و رسانه‌ها می‌باشد.
به گفته‌ی مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، بخش‌های زیادی در روابط عمومی وجود دارد که کارشناسان و کارکنان این حوزه انجام می‌دهند اما انعکاس زیادی در سازمان ندارد.

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی با تمام توان برای ارتقای منزلت و جایگاه جامعه‌ی هدف و اقشار آسیب‌پذیر تلاش می‌کند و همه‌ی آنچه مردم از بهزیستی می‌دانند نتیجه‌ی تلاش روابط عمومی است.
وی به بیان اهمیت رسانه و ارتباطات در دنیای امروز پرداخت و گفت: بسیار سخت و دشوار است که در دنیای رسانه که صدها و هزاران ورودی در هر لحظه و ساعت دارد، توجه مخاطبین را به سمت و سوی اخبار و گزارش‌های مورد نظر بهزیستی هدایت کنیم که این هنر روابط عمومی سازمان است.

اسلامی گفت: رصد صدها مرکز اقامتی مربوط به معلولین، بیماران روانی مزمن، کودکان بی‌سرپرست، زنان آسیب‌دیده، مراکز اورژانس اجتماعی، مراکز اقامتی ترک اعتیاد و مراکز متعدد دیگری که خدمات بهزیستی را اداره می‌کنند و انتقال رویدادهای این مراکز در سطح استان به رسانه‌ها کار بسیار گسترده و دشواری است که با هماهنگی روابط عمومی و با تلاش همکاران این بخش، به انجام می‌رسد.

وی عملکرد رسانه‌های استان در حوزه‌ی کاری بهزیستی را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه، رسانه‌ها در کنار و همراه ما هستند و منافع و خواسته‌های جامعه‌ی هدف بهزیستی را مطالبه‌گری می‌کنند که این امر نیز بیانگر تعامل بسیار خوب رسانه‌ها و بهزیستی است.

وی با تأکید بر اینکه بهزیستی، خودش مطالبه‌گر حقوق معلولین است گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مؤثرتری در مطالبه‌ی حقوق معلولین داشته باشند و وظایف دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف را در این خصوص یادآوری کنند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص جایگاه این مجموعه در بین روابط عمومی‌های سایر استان‌ها گفت: خوشبختانه در نیمه اول و دوم سال ۹۹ روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را کسب کرده که این امر نشان دهنده‌ی تلاش این مجموعه است.

اسلامی از خبرنگاران و نویسندگان محتوای رسانه‌ها خواست توجه بیشتری به موضوعات کاری بهزیستی داشته باشند چون هر چه بهزیستی تقویت شود و در نتیجه بتواند خدمات بهتری به جامعه‌ی هدفش ارائه کند، همه‌ی جامعه از این امر منتفع خواهد شد.

وی تأکید کرد: این امر در نتیجه‌ی پرداختن رسانه‌ها به موضوعات کاری بهزیستی میسر می‌شود و خبرنگاران رسانه‌ها امیدهای جامعه‌ی هدف را در مقالات و گزارش‌های خود بازتاب می‌دهند.
وی در پایان با اظهار امیدواری از ادامه‌ی تعامل فعال با رسانه‌ها در سال جاری گفت: آماده‌ی پذیرش انتقادات و پیشنهادات رسانه‌ها در مورد عملکرد روابط عمومی و سایر حوزه‌های بهزیستی هستیم و معتقدیم با انتقاد سازنده، راه برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف سازمان، گشوده می‌شود.

کد خبر 36426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد