چناران | عضویت مراکز مثبت زندگی و تسهیلگران CBR در شورای زکات بخش و روستای چناران

رئیس بهزیستی چناران از عضویت مسؤولین مراکز مثبت زندگی و تسهیلگران سی بی آر CBR شهرستان چناران در شورای زکات بخش و روستای این شهرستان خبر داد.

فاطمه آزاد گفت: این تصمیم پس از رایزنی با امام جمعه و مدیریت شورای زکات شهرستان توسط این شورا اتخاذ شد.

وی افزود: در نخستین جلسه شورای زکات شهرستان که در اردیبهشت ماه برگزار گردید مقرر شد برای مسئولین مراکز مثبت زندگی و تسهیلگران سی بی آر هر منطقه، ابلاغ عضویت در شورای زکات بخش و روستای همان منطقه زده شود تا این مددکاران با اشرافی که نیازهای معیشتی و درمانی مددجویان دارند در توزیع زکات نقش تصمیم گیرنده داشته باشند و از سویی بعنوان عاملین جمع آوری زکات و فرهنگ ساز پرداخت زکات با شورای زکات شهرستان همکاری نمایند.

وی خاطر نشان کردک حجت الاسلام تاجی امام جمعه شهرستان چناران به عنوان رییس شورای زکات با این پیشنهاد موافقت کرد و مصوب شد دبیرخانه شورای زکات نسبت به صدور ابلاغ  مددکاران بهزیستی اقدام نماید.

عضو شورای زکات شهرستان بیان داشت:‌ شورای مشورتی جمع آوری و هزینه کرد زکات در روستاها با حضور شورای اسلامی دهیار، مسئول پایگاه بسیج، امام‌جماعت مستقر در روستا و تسهیلگر سی بی آر و در بخش ها با حضور مسئول مرکز مثبت زندگی می باشد.

آزاد افزود: به این طریق فضا برای حضور موثر مراکز مثبت و تسهیلگران در زمینه جمع آوری مشارکتهای مردمی و رساندن زکات به نیازمندان واقعی و مددجویان و معلولین تحت پوشش فراهم می گردد.

لازم به ذکر است شهرستان چناران و گلبهار ۴ مرکز مثبت زندگی و ۳۴ تسهیلگر میانی توانبخشی مبتنی بر جامعه دارد که از این پس بعنوان تصمیم گیرنده در شورای زکات روستاها و بخش ها فعال خواهند بود.

کد خبر 36391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد