پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی، با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی « روابط عمومی و ارتباطات»  صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.

اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه، توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

اسماعیل قربانی

کد خبر 36351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد