محمودآباد ׀ برگزاری جلسه شورای هماهنگی زکات فطر در شهرستان محمودآباد

با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد، طالبی فرماندار شهرستان، محمودی رئیس اداره بهزیستی و دیگر مسئولین شهرستانی جلسه ستاد هماهنگی زکات فطره با رویکرد جمع آوری زکات فطر، اطلاع رسانی و تبلیغات در جهت معرفی راه های پرداخت، استفاده از ظرفیت دستگاه های عضو شورای زکات و نحوه همکاری و مشارکت با سازمان های مردم نهاد حمایتی و موسسات خیریه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد، در این جلسه در خصوص نحوه جمع آوری زکات فطره و پایگاه های جمع آوری زکات فطره در سطح شهرستان با توجه به شرایط فعلی و رعایت ضوابط بهداشتی پیشنهاد و راهکارهایی ارائه گردید .

محمودی رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد از توزیع صندوق های جمع آوری زکات فطره در سطح مساجد و دهیاری های شهرستان خبر داد وگفت: پایگاه های فعال جمع آوری زکات فطره از روز عید فطر در مکان های پرتردد شهر و اداره بهزیستی شهرستان دایر بوده و پس از جمع آوری کلیه صندوق ها در بین جامعه هدف اداره بهزیستی توزیع می گردد. 

گفتنی است امام جمعه شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر این روز معنوی را بسیار با اهمیت شمرد و افزود: الویت تقسیم زکات فطر برای نیازمندان و فقراست که باید به واسطه سازمان های حمایتی مردم نهاد وموسسات خیریه در بین جامعه هدف توزیع گردد. 

کد خبر 36188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد