شیروان| بازدید سرزده دادستان شیروان از مراکز حمایتی تحت نظارت بهزیستی

دادستان شیروان به طور سرزده از مراکز حمایتی تحت نظارت بهزیستی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دادستان شیروان به طور سرزده از مراکز حمایتی تحت نظارت بهزیستی در این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید عبدالرضا هدایتی نیا دادستان شیروان به همراه قاضی دایره سرپرستی دادستانی این شهرستان و همچنین رئیس اداره بهزیستی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین خانه نوباوگان بازدید بعمل آوردند وکیفیت خدمات در مراکز، سطح رعایت پروتکل های بهداشتی، وضعیت پرونده های اجتماعی، بهداشتی و تحصیلی فرزندان  را مورد بررسی قرار دادند.

هدایتی نیا در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولین و کارکنان شاغل در این مراکز به اجرای قوانین و نظارت بر فعالیت مراکز و همچنین حفظ منافع عمومی که موجب پیشگیری از آسیب‌ها می شود تاکید کرد.

سرایدار قاضی دایره سرپرستی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بهزیستی تعامل مددکاران با حوزه دایره سرپرستی را مثبت ارزیابی کرد وگفت: تا جایی که قوانین اجازه می دهد دادستانی و مقامات قضایی در کنار بهزیستی برای رفع مشکلات خانواده ها و سرپرستی فرزندان خواهد بود .

علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی شیروان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بهزیستی در خصوص فعالیتهای مراکز از همکاری مجموعه داستانی و مراجع قضایی شهرستان در اجرای قوانین و دستورالعمل های حمایت ار حقوق کودکان و خانواده تقدیر و تشکر نمود .

کد خبر 36065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد