ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی از طریق کانون وکلا

بهزیستی و کانون وکلای دادگستری استان یزد صبح امروز تفاهم نامه همکاری در خصوص ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی را امضاء نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ علی محمد عطابخش در مراسم امضا این تفاهم نامه گفت: موضوع این تفاهم نامه ارائه مشاوره های حقوقی و عندالزوم اخذ وکیل معاضدتی جهت ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی از طریق کانون وکلا می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در ادامه افزود: این تفاهم نامه از تاریخ 23 فروردین ماه سال جاری به مدت 5 سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

وی در خصوص تعهّدات بهزیستی در این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: بهزیستی متعهّد به ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد، آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها جهت اعضاء، کارمندان و خانواده اعضای کانون می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان؛ معرفی فعالیت های سازمان به اعضای کانون وکلا در قالب پکیج فراگیر را از دیگر تعهدات بهزیستی برشمرد.

 این مسئول تصریح کرد : طبق این تفاهم نامه بهزیستی می تواند مددجویان واجد شرایط خود را برای دریافت مشاوره و خدمات حقوقی با معرفی نامه کتبی به کانون وکلا معرفی نموده و در صورت نیاز نسبت به تأمین مکان جهت استقرار یک وکیل برای ارائه خدمات حقوقی اقدام نماید.

کد خبر 36059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد