قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده  مرحله دوم هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی می رساند ، بر اساس اطلاعیه ذیل انجام مصاحبه تخصصی برگزار می شود .

پیرو اطلاعیه قبلی و براساس برنامه ریزی بعمل آمده ،پذیرفته شدگان آزمون استخدامی میتوانندطبق جدول ذیل  روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ،جهت انجام مصاحبه تخصصی بهآدرس زنجان- میدان 15 خرداد- جنب مزار شهدا- اداره کل بهزیستی استان زنجان مراجعه نمایند.

با توجه به پیش بینی امتیاز جهت دارندگان موارد ذیل ، چنانچه دارای مستندات مربوطه می باشید مدارک لازم را در روز مصاحبه به همراه داشته باشید . 

1-مدرک زبان انگلیسی معتبر(IELTS،TOFFEL،MSRT،TOLIMO ) 

2-برگزیدگان علمی دانشجویی:مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خودرا دارا می باشند ،کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب درآن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.

۳- کتاب تالیفی و یا ترجمه 

۴-گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان )

۵-مستندات مربوطه جهت دارندگان مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی،رازی و فارابی ) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها،سینمایی

لیست مصاحبه شوندگان هشتمین آزمون استخدامی هفته سوم

روز مصاحبه

تاریخ مصاحبه

نام استان

نام

نام خانوادگی

نام پدر

یکشنبه (عصر)

۱۴۰۰/۲/۲۶

زنجان

مریم

حیدری

محمد

زهرا

قربانی

رسول
کد خبر 36048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد