گلپایگان| ضیافت همدلی طرحی برای کمک به نیازمندان  تحت پوشش بهزیستی 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی گلپایگان، قائمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: خیرین و نیکوکاران همچون سال گذشته همراه و همگام با بهزیستی در تامین معیشت نیازمندان تحت پوشش اداره بهزیستی گلپایگان خواهند بود.    

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در سراسر کشور توسط سازمان بهزیستی عنوان کرد: به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از گسترش و خیز مجدد کرونا  طرح فوق آغاز گردیده که از خیرین محترم و عموم مردم در خواست می کنیم همچون گذشته با مشارکت خود در این طرح مددجویان بهزیستی را یاری رسانند.
وی ابراز داشت: راههای مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه از طریق واریز نقدی به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۲۰۹۲۳۸۳ شماره شبا۹۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ IR با شناسه پرداخت ۳۸۱۰۳۴۵۶۱۱۳۱۵۶۱۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲ یا کد دستوری  #۲۰۰۲*۶۶۵۵ * و همچنین مراجعه به اداره بهزیستی و دیگر مراکز تحت نظارت این اداره می باشد.
قائمی افزود: امسال موسسات و مراکز تحت نظارت، خصوصا مراکز مثبت زندگی به عنوان بازوان پرتوان این اداره به کمک ما آمده اند تا بخش وسیعتری از جامعه هدف را تحت پوشش این طرح قرار دهند.
  

کد خبر 35994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد