هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به تمام ایتام کمیته امداد و بهزیستی

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از خانه نوباوگان مظفری، از پرداخت ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سرتاسر کشور خبر داد و گفت: همزمان با شهادت امیرالمومنین علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان، ۵۰۰ هزار تومان به حساب بیش از ۱۷۳ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شد.

هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به تمام ایتام کمیته امداد و بهزیستی رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از خانه نوباوگان مظفری، از پرداخت ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان به تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سرتاسر کشور خبر داد و گفت: همزمان با شهادت امیرالمومنین علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان، ۵۰۰ هزار تومان به حساب حدود ۱۷۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز سید پرویز فتاح با حضور در خانه نوباوگان مظفری در منطقه دروازه شمیران تهران، در حاشیه بازدید از این مرکز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال همچون سنوات قبل و همزمان با ۲۱ رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان، ابوالایتام، حضرت علی (ع)، با تخصیص ۸۶ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را به تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کل کشور تقدیم کردیم.

وی افزود: بر همین اساس این مبلغ طی ۲ روز گذشته به حساب حدود ۱۷۰ هزار فرزند یتیم و یا فرزند بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سرتاسر کشور واریز شد.

به گفته فتاح این مبلغ از سوی بنیاد مستضعفان تامین شده و از طریق کمیته امداد و بهزیستی به حساب این عزیزان واریز شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان به هیچ وجه در کمک به مستضعفان و اقشار آسیب پذیر کشور مضایقه نخواهد کرد گفت: ما امروز در شرایطی هستیم که اقشار ضعیف در فشار هستند و از همین رو با توجه به مجوزی که از رهبر انقلاب اخذ کردیم، ایشان دست ما را در کمک به مردم و اقشار ضعیف جامعه کاملا باز گذاشتند.

وی ادامه داد: لذا بنیاد مستضعفان هرآنچه در توان دارد برای کمک به مردم هزینه خواهد کرد و مردم اطمینان داشته باشند ما از هیچ کمکی به اقشار ضعیف جامعه مضایقه نخواهیم کرد.

فتاح در پایان با اشاره به توزیع بیش از ۵ میلیون افطاری ساده و بسته‌های معیشتی طی یکسال گذشته و پس از شیوع کرونا، بر تلاش بنیاد مستضعفان برای کمک خانه دار شدن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح پس از بازدید از این مرکز، با حضور در منزل یکی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در محله هرندی تهران، با فرزندان یتیم این خانواده دیدار و گفتگو کرد. 

کد خبر 35670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد