مصاحبه‌ تخصصی قبول‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی بهزیستی آغاز شد

به گفته‌ی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی، مصاحبه‌های استخدامی بهزیستی خراسان رضوی از صبح امروز آغاز شده است.از صبح امروز و به صورت آنلاین در سالن جلسات بهزیستی خراسان رضوی

محسن توحیدی مقدم گفت: ثبت نام اولیه آزمون استخدامی در شهریور سال گذشته انجام شد و آزمون در دی‌ماه برگزار گردید و مطابق برنامه‌ی اعلامی سازمان بهزیستی، مصاحبه تخصصی با پذیرفته‌شدگان آزمون از امروز شروع شده است.

وی با بیان اینکه در نتایج آزمون که بهمن‌ماه اعلام گردیده، قبول‌شدگان آزمون به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز، اعلام شده‌اند گفت: پذیرفته شدگان آزمون بعد از انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های علمی و مهارتی به ترتیب اولویت و نمره مکتسبه به منظور طی مراحل گزینش به هسته مرکزی گزینش سازمان معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع اسامی 74 نفر به عنوان پذیرفته شده‌ی سه‌برابر ظرفیت در آزمون ورودی برای بهزیستی خراسان رضوی اعلام شده که بعد از نتیجه نهایی، افراد گزینش شده، در 32 کد محل پست سازمانی، استخدام خواهند شد.

توحیدی مقدم گفت: اگر میزان اعلام شده دقیقا سه برابر نیاز نیست به این جهت می‌باشد که در برخی از کد محل‌ها متقاضی استخدام وجود نداشته است و یا اینکه به دلیل نمره سایر متقاضیان به حد نصاب نرسیده، دو برابر اعلام شده است.

وی ادامه داد: کار در دستگاه دولتی، تابع مقررات و قوانین دولت است و هیچ شخصی نمی‌تواند برای دستگاه‌ دولتی یا محل کار خودش تعیین تکلیف کند و رعایت قوانین و مقررات از سوی مستخدمین دولت الزامی است.

وی تأکید کرد: علی رغم اینکه تأکید دستگاه‌های دولتی بر بومی‌گزینی می‌باشد ولی در رقابت استخدام بعد از اعمال امتیاز بومی، هر مستخدم که امتیاز بالاتری کسب نماید برای طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت: مصاحبه‌ی تخصصی که از امروز شروع می‌شود به صورت آنلاین و توسط کارشناسان تخصصی بهزیستی کشور انجام می‌شود و بهزیستی استان صرفا نقش پشتیبانی و هماهنگی را دارد ضمن اینکه انجام تست شخصیت نیز توسط کارشناسان این اداره کل انجام می‌شود.

وی افزود: این مصاحبه‌ها به تدریج و ظرف سه ماه انجام خواهد شد و قبل از برگزاری مصاحبه، از مصاحبه‌شوندگان به صورت تلفنی دعوت خواهند شد ضمن اینکه لیست افراد و زمان‌بندی حضور آنان به منظور مصاحبه تخصصی در سایت این اداره کل اعلام شده است بنا بر این نیاز به مراجعه حضوری نیست و داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان قبول شدگان مرحله اول اعلام شده، به نوبت و طبق زمان‌بندی اعلام شده باید به اداره کل بهزیستی خراسان رضوی مراجعه نمایند.

توحیدی مقدم گفت: مصاحبه تخصصی، مقدمه گزینش است و در صورتی که نفر اول مورد تأیید گزینش باشد، همین فرد گزینش شده به استخدام اداره کل بهزیستی مفتخر خواهد شد.

وی داشتن صلاحیت علمی و مهارت تخصصی، مصاحبه تخصصی و سابقه‌ی پژوهشی را نیز در گزینش اشخاص مؤثر دانست و گفت: یک تست شخصیت هم توسط بهزیستی خراسان رضوی از پذیرفته شدگان در این مرحله به عمل می‌آید که نتیجه‌ی این تست به اضافه نمره‌ی آزمون کتبی، نمره مصاحبه، و سوابق علمی و پژوهشی و صلاحیت تخصصی، ملاک نهایی معرفی به گزینش خواهد بود.

کد خبر 35500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد