بازدید معاون بهزیستی کشور از شهرک های حاشیه پیشوا

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با هدف رسیدگی به مشکلات از شهرک های حاشیه شهر پیشوا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور به همراه فرماندار و دیگر مسئولان ضمن بازدید از محله‌ها و نقاط آسیب‌پذیر شهر پیشوا گفت: با توجه به حجم جمعیت ساکن در شهرک‌های بالادست پیشوا و نبود زیرساخت‌های لازم و همچنین ضرورت افزایش سطح خدمات به مردم، ایجاد حداقل یک مرکز مثبت زندگی یا پایگاه سلامت اجتماع‌محور در این منطقه ضروری است.

حبیب الله مسعودی فرید افزود: با توجه به مصوبات سفر معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور با راه‌اندازی پایگاه اجتماع محور، خدمات به جامعه هدف ارتقا یافته و به غیر ازافراد تحت پوشش زمینه برای دریافت خدمات با دسترس‌پذیری آسان برای دیگر افراد آسیب دیده نیز فراهم می‌شود.

وی در این بازدید با اشاره به دایر بودن دو مرکز مثبت زندگی و یک مرکز اجتماع‌محور در شهرستان پیشوا، قول مساعد داد که مرکز دیگری در قالب پایگاه اجتماع‌محور و یا مرکز مثبت به زودی در شهرک‌های بالاست پیشوا راه‌اندازی شود.

مسئولان در این بازدید مشکلات شهرک‌های بالادست پیشوا از جمله خورشید هشتم (شهرک بنویدی)، طاق سپهر، آژینه، ثامن، گلها و پاسارگاد و همچنین محله کهنک را از نزدیک بررسی کردند.

همچنین معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ضمن بازدید و دیدار با نجمه اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی در خصوص مشکلات اجتماعی و مسائل مبتلابه‌ جامعه هدف این‌ نهاد به گفت وگو پرداخت.

کد خبر 35498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =