پیام تبریک مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

 غلامرضا صدیق راد، مدیر کل بهزیستی خوزستان در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

نهم اردیبهشت ماه برابر با بیست و هشتم آوریل که در سراسر جهان به نام روز روانشناس و مشاور شناخته می شود، فرصتی است مغتنم، تا بیشتر به نقش بی بدیل روانشناسان و فعالان حوزه مشاوره در بهبود و تثبیت سلامت روانی و اجتماعی جامعه توجه نماییم.

امروزه انسان سالم، از مهم ترین محورهای توسعه پایدار است و انسان بیمار، ناامید، در رنج و ... نمی تواند نقش ها ی متعدد فردی، اجتماعی و اقتصادی را به درستی ایفا کند؛ و انسان سالم نیز انسانیست که باید به اندازه سلامت جسمانی و حتی بیشتر از آن از سلامت روانی و اجتماعی برخوردار باشد.

یکی از راه های تحقق سلامت روانی افراد رفع عوامل تنش زا در سطح فردی و اجتماعی است، سازمان بهزیستی در راستای وظیفه خطیر خدمت رسانی به مردم، به همت کلیه همکاران روان شناس ومشاور پرتلاش و متعهد خود که در قالب تیم های محب، خط مشاوره ای ۱۴۸۰، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و مراکز مشاوره و دیگر بخش ها، بازوان پرتوان و خستگی ناپذیر سازمان می باشند توانسته است در روزهای دشوار و پر از اضطراب و استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا وهمچنین ارائه حمایتهای روانی،اجتماعی در بلایا به وظیفه ذاتی خود درکمک به التیام دردهای روحی ناشی از آسیب های اجتماعی و ارتقای شاخص های سلامت روانی جامعه اقدامات ارزشمند و گامهای موثری بردارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز مهم و ارج نهادن به جایگاه والای جامعه روانشناسی و مشاوره کشور، از خدمات تاثیرگذار و راهگشای این قشر خدوم، به ویژه کلیه همکاران روانشناس و مشاور بهزیستی خوزستان قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.

             غلامرضا صدیق راد

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 35329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد