پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان  به مناسبت روز روانشناس و مشاور

مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

 اهمیت نقش مشاوره و روانشناسی در پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی با وجود آسیبهای نوظهور اجتماعی و تنشهای محیطی دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست.

یک روانشناس خوب با شفای روح انسان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به خودآگاهی و سلامت روان برسند، روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش مؤثر روانشناسی در زندگی افراد بیش‌ازپیش تأکید شود.

نقش روانشناسان در کاهش اضطراب، استرس و فشار روانی در دنیای مدرن امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و این متخصصان می توانند با شیوه های اصولی و علمی آرامش را جایگزین هیجانات عصبی و تنشی کنند.

 بهزیستی نیز بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی در کشور به مدد مشاوران و روانشاسان متخصص از طریق ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری، گسترش اورژانس های اجتماعی و دهها فعالیت دیگر در ارتقا سلامت روان و سلامت اجتماعی تلاش می کند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات روانشناسان و مشاوران به ویژه همکاران بهزیستی استان همدان 9 اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور را به همه جامعه روانشناسی و مشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون برای آنها مسئلت دارم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 35283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد