برگزاری جلسه توجیهی فعالیت تامین مسکن با کارشناسان مسکن شهرستانهای تابعه

جلسه توجیهی فعالیت تامین مسکن بهزیستی استان با حضور مدیر کل بهزیستی استان و کارشناسان مسکن شهرستانها در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر ستاری گفت : برای تامین مسکن مناسب خانواده های تحت پوشش و با استفاده از امکانات سازمانی تلاشهای خوبی صورت گرفته است و با در نظر گرفتن شرایط موجود تلاشهای مضاعفی را برای تحقق این امر می طلبد.

وی با اشاره به دستور العمل های موجود و لزوم استفاده از پتانسیل خیرین و نهادهای دیگر افزود : لازم است پرونده خانواده های تحت پوشش پایش و وضعیت مسکن آنها مورد بازنگری جدی قرار گیرد تا افراد نیازمند به مسکن بتوانند در سالجاری از تسهیلات مسکن سازمان بهره گیرند.

این مسئول ادامه داد : سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن مناسب از طریق پرداخت کمک هزینه مسکن با سازمانها و نهادهای دیگربا عقد تفاهم نامه برای کمک به احداث واحد مسکونی خانواده های هدف از جمله تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء مسکن ایتام اقدام نموده است که لازم است مددکاران و همکاران شهرستانی برای جذب حداکثری تعهد استان تلاش بیشتری نمایند.

ستاری با اشاره به تسهیلات مناسب بنیاد مسکن استان در زمینه احداث مسکن محرومین، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی و احداث سرویس بهداشتی، تاکید کرد که همکاران شهرستانها برای بهره مندی خانواده های واجد شرایط از این تسهیلات پیگیری های لازم را انجام دهند و تعامل مناسبی با ادارات بنیاد مسکن شهرستانها داشته باشند تا عزیزان تحت پوشش بتوانند از تسهیلات جذب این طرحها بهره مند شوند.

در پایان جلسه کارشناسان شهرستانها مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 34908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد