ضیافت همدلی، متفاوت تر و اثرگذار تر از همیشه برگزار می شود

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی از متفاوت‌ بودن ضیافت همدلی رمضان امسال با پویش‌های همدلی در سال‌های گذشته خبر داد.

حمیده محدث گفت: امسال بر اساس توانمندی‌های مؤسسات خیریه، امید به مشارکت گسترده داریم و اطمینان داریم که مؤسسات و مراکز خیریه‌ای که تحت پوشش و نظارت سازمان بهزیستی هستند به مسؤولیت اجتماعی خودشان عمل خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما همیشه از الطاف و نیات پاک نیکوکاران برخوردار بوده‌ایم و در سال‌های گذشته، اقدامات افتخارآمیزی از سوی خیرین استان در کارنامه‌ی تاریخ نیکان کشور به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: نیکوکاران خراسان رضوی، همیشه نیات‌شان را به پنجره‌ی فولاد آقا علی‌بن موسی الرضا(ع) گره می‌زنند و به همین جهت، استعانت از محضر آن امام رئوف، توانمندان ما را سخاوت‌مندتر می‌کند و دست و دل‌شان را در یاری رساندن به نیازمندان، بازتر می‌نماید.

محدث گفت: امسال مفتخریم که سازمان بهزیستی، ضیافت همدلی را به نام موسسات خیریه پیوند زده و در این ماه مبارک، از هیمنه‌ و هیبت این بزرگواران برای حفظ کرامت و عزت مددجویان نیازمندمان، استمداد جسته است.

وی در پایان گفت: امیدواریم نیکوکارانی که در مؤسسات خیریه‌ی تحت نظارت بهزیستی هستند شایستگی و همت والای خود را یک بار دیگر به رخ همه‌ی سیمای نیکان کشور بکشانند و آبروی مددجویان‌مان را به سخاوت‌مندی و بزرگواری‌شان خریداری نمایند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ماه مبارک، فرصتی است تا دین مان را به نیازمندان ادا کنیم و شکرانه‌ی قبول عبادات‌مان را به درگاه حضرت بپردازیم، باشد تا دعای نیازمندان و کم‌توانان، توشه‌ی راه آخرت‌مان باشد.

کد خبر 34847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد