شاهرود | بیش از ۷۸۶ میلیون تومان کمک هزینه ساخت و خرید مسکن به ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت

جهانسیر گفت : سازمان بهزیستی مسئله تامین مسکن مددجویان خود همواره در الویت قرار داده و در کنار سایر خدمات خود در راستای تامین مسکن آنها فعالیت ها و خدمات قابل توجهی داشته است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تامین مسکن را یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف بهزیستی برشمرد و گفت: رویکرد اصلی سازمان بهزیستی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف توانمندسازی آنها در بخش های مختلف بوده و ارائه خدمات مسکن به مددجویان به منظور تحقق این رویکرد صورت می پذیرد.

جهانسیر با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی مسئله تامین مسکن مددجویان خود همواره در الویت قرار داده و در کنار سایر خدمات خود در راستای تامین مسکن آنها فعالیت ها و خدمات قابل توجهی داشته است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۷۸۶ میلیون تومان کمک هزینه ساخت و خرید مسکن به ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت بهزیستی شاهرود پرداخت شده است.

وی اضافه کرد:این مبلغ از محل اعتبار بهزیستی کشور و منابع داخلی بهزیستی استان تامین شده است و به صورت بلاعوض به مددجویان ساکن مناطق شهری و روستایی شهرستان پرداخت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های مناسب سازمان بهزیستی کشور در تامین مسکن خانوارهای چند معلولیتی گفت: خانواده های فاقد مسکن دارای دو عضو یا بیشتر میتوانند از کمک بلاعوض ساخت و یا خرید مسکن ۸۵ میلیون تومانی در مناطق روستایی و ۱۴۰ میلیون تومانی در مناطق شهری بهره مند شوند.

جهانسیر با اشاره به اثربخشی بیشتر خدمات بهزیستی با مشارکت خیرین ادامه داد: امیدواریم با افزایش مشارکت خیرین ،زمینه ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه تامین مسکن به مددجویان تحت حمایت را فراهم سازیم.

کد خبر 34206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد