ملارد| برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی

هشت مرکز مثبت زندگی در اسفند ماه سال ۹۹ با واگذاری بیش از ۳۵۰۰ پرونده مربوط به افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار در شهرستان ملارد شروع به فعالیت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، طی جلسه ای با حضور داود خادم، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی توضیحاتی در خصوص نحوه خدمت رسانی و... و. مطرح شد.  

خادم ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این مراکز گفت: در تمامی ارگانها احترام به مراجع کننده جز اولویتهاست ولی در سازمانی چون سازمان بهزیستی و بالطبع مراکز تحت نظارت این مسئله از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: افراد مراجعه کننده به مراکز خدمات رسانی چون بهزیستی بدلیل شرایط نامساعد جسمی و معیشتی موقعیت بسیار حساس تری را نسبت به سایر افراد دارا میباشند که کنترل اینگونه شرایط آرامش و سعه صدر مدیران و کارکنان در مراکز مثبت را می طلبد.  

وی در ادامه ضمن تشریح خدماتی که میبایستی توسط مراکز مثبت ارائه شود به بحث و تبادل نظر با مدیران پرداخت و در پایان این نشست کارشناسان اداره راهنمایی های لازم را ارائه و مراکز مشکلات خود را مطرح و مقرر گردید چالش های موجود بصورت مکتوب توسط کارشناسان شهرستانی از مسئولین استانی پیگیری شود.

کد خبر 34145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد