به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، طی جلسه ای با حضور داود خادم، مسئولین و مدیران مراکز مثبت زندگی توضیحاتی در خصوص نحوه خدمت رسانی و... و. مطرح شد.
خادم ضمن تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در این مراکز گفت: در تمامی ارگانها احترام به مراجع کننده جز اولویتهاست ولی در سازمانی چون سازمان بهزیستی و بالطبع مراکز تحت نظارت این مسئله از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: افراد مراجعه کننده به مراکز خدمات رسانی چون بهزیستی بدلیل شرایط نامساعد جسمی و معیشتی موقعیت بسیار حساس تری را نسبت به سایر افراد دارا میباشند که کنترل اینگونه شرایط آرامش و سعه صدر مدیران و کارکنان در مراکز مثبت را می طلبد.
وی در ادامه ضمن تشریح خدماتی که میبایستی توسط مراکز مثبت ارائه شود به بحث و تبادل نظر با مدیران پرداخت و در پایان این نشست کارشناسان اداره راهنمایی های لازم را ارائه و مراکز مشکلات خود را مطرح و مقرر گردید چالش های موجود بصورت مکتوب توسط کارشناسان شهرستانی از مسئولین استانی پیگیری شود.
نظر شما