اولین سری واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در استان سمنان انجام شد

این واکسیناسیون با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان گرمسار و در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اولین سری واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در استان سمنان انجام شد .

این واکسیناسیون با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان گرمسار و در مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان این شهرستان انجام شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان ضمن اعلام این خبر افزود : در استان سمنان ۴ مرکز شبانه روزی به تفکیک در شهرستان های سمنان ، دامغان ، شاهرود و گرمسار تحت نظارت بهزیستی استان قرار دارد که در این مراکز ۲۵۱ سالمند با ۱۰۶ پرستار و خدمه خدمات نگهداری و درمانی دریافت می نمایند .

ایشان در ادامه در مراکز نگهداری شهرستان شاهرود  ۸۸ سالمند با ۶۰ پرسنل  ، شهرستان گرمسار با ۸۳ سالمند و ۲۸ پرسنل ، شهرستان سمنان ۴۷ سالمند و ۲۱ پرسنل و شهرستان دامغان با ۳۳ سالمند و ۱۸ پرسنل خدمات نگهداری را به جامعه هدف ارائه می نمایند .

ایزدپور گفت : مرکز نگهداری سالمندان خانه بزرگان شهرستان گرمسار در سال ۸۳ تحت نظارت بهزیستی استان تاسیس و هم اکنون به ۸۳ سالمند به تفکیک ۴۶ خانم و ۳۷ آقا خدمات نگهداری و درمانی ارائه می نماید .

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از مرکز بهداشت شهرستان گرمسار و دانشگاه علوم پزشکی استان در امر واکسیناسیون سالمندان ابراز داشتند : با همکاری های انجام شده توسط ستاد بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستان ها واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز نگهداری شبانه روزی آغاز شده است که این امر نخست در شهرستان گرمسار و در سه مرحله انجام می شود .

ایزدپور گفت : در مرحله نخست در مورخ ۲۰ اسفند ماه ۳۱ سالمند و ۱۴ پرسنل مرکز واکسن کرونا و در مرحله دوم و در مورخ ۲۳ اسفند نیز ۳۸ سالمند و ۲ پرسنل واکسن دریافت کرده اند که در مجموع برای ۶۹ سالمند و ۱۶ پرسنل تزریق انجام شده است که در مرحله سوم و پایانی و در مورخ ۲۴ اسفند ماه مابقی افراد در این مرکز واکسینه خواهند شد .

ایشان در پایان : با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی انتظار می رود واکسیناسیون مرکز سالمندان سمنان در چند روز آتی و دیگر مراکز نگهداری سالمندان در شهرستان های تابعه در روزهای پایانی سال انجام گیرد .

کد خبر 33387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد