قرچک| بسته های حمایتی میان مددجویان روستایی توزیع شد

مرکز مثبت زندگی طلوع سبز با شماره ۸۱۹۴ تحت نظارت بهزیستی قرچک چهارصد بسته حمایتی میان جامعه هدف خود توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک از توزیع چهارصد بسته حمایتی توسط مرکز مثبت زندگی طلوع سبز میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی در روستاهای قشلاق اول و دوم و داود آباد خبر داد.

اردشیر بهرامی ضمن قدردانی از الهام شهسواری مدیر این مرکز به در راستای حمایت های اجتماعی و مادی از جامعه هدف سازمان بهزیستی به تشریح محتوای بسته حمایتی به شرح زیر پرداخت و اظهار داشت: در این بسته ها اقلامی چون برنج، مرغ تازه، گوشت قرمز تازه، عدس، قند، چای، شکر، ماکارانی، سویا و روغن قرار داشت.

وی افزود: در کنار توزیع بسته حمایتی برای تعداد ۱۵۰ نفر از مددجویان، مانتو، لباس، شلوار، کفش، بلوز برای کودکان و برای ۱۰۰ نفر از کودکان بسته های آموزشی و فرهنگی همچون کتاب داستان، لوازم التحریر، عروسک، توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در ادامه خاطرنشان کرد: این مرحله از کمک های خیرخواهانه دو میلیارد ریال برآورد شده است.

بهرامی در پایان با تشکر از همراهی این مرکز اظهار داشت: از تلاش و کوشش مدیر مرکز مثبت زندگی و تیم مددکاری و تسهیلگران اجتماعی و خیرین دلسوز که در این امر خیر مشارکت داشتند قدردانی می کنم.

گفتنی است، این مرکز مثبت زندگی، همزمان با سایر مراکز اینچنینی با حضور تصویری رئیس جمهور از هجدهم اسفند ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

کد خبر 33136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد