ساوجبلاغ | با حضور فرماندار مرکز مثبت زندگی در این شهرستان آغاز بکار کرد

همزمان با افتتاح سراسری مراکز مثبت زندگی در کشور توسط ریاست محترم جمهور ، این مراکز در شهرستان ساوجبلاغ هم کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،  دراین مراسم که باحضور فرماندار ساوجبلاغ وجمعی از مسئولین شهرستانی برگزارشد، تعداد ۶ مرکزمثبت زندگی همزمان با مراکز سراسرکشور راه اندازی وافتتاح گردید.
فرماندار ساوجبلاغ در آیین افتتاح این مجموعه ضمن تبریک به خانواده بزرگ بهزیستی، راه اندازی چنین مراکزی که موجب ارتقاء کیفیت زندگی مردم می شود را یک رهاورد خوب در حوزه بهزیستی بیان کرد.
مهدی مهرور کار بهزیستی را در جامعه مهم بیان کرد و گفت ارتقاء دانش کارکنان در حوزه های مختلف و توسعه این مراکز می تواند نقش موثری در ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف داشته باشد 
رئیس بهزیستی ساوجبلاغ گفت:این مراکز تحت نظارت بهزیستی بر بستر I.T  بوده وتمامی خدمات واقدامات آنها بصورت الکترونیکی انجام می شود.
وی افزود:این مراکز درمحلات مستقر بوده و بعنوان پیشخوان خدمات بهزیستی بوده و تمامی خدمات در این مراکز بصورت رایگان ارائه و هزینه آن از طریق بهزیستی پرداخت می شود.
« فرهاد پادری ثانی » گفت: این مراکز در شهرهشتگرد وجدید هشتگرد مستقر می باشند وبه هر مرکز ۴۵۰ پرونده واگذار گردیده که جمعا"۲۷۰۰ پرونده در دست اجراست.
وی افزود:دراین مراکز برای ۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده و و ۲۲ خدمت بهزیستی از جمله طرحهای پیشگیری و توان بخشی توسط این مراکز قابل اجراست.
ثانی گفت:مناسب سازی محیط این مراکز از اولویتها ولازم الاجرا گردیده تا برای تمامی افراد جامعه هدف در دسترس باشد.

کد خبر 33064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد